Kontakt
Sídlo a kancelária Trenčín
TOP Clerks SK s.r.o.
Jilemnického 2, 911 01 Trenčín
Zodpovedná osoba: Ing. Lukáš Studený, MBA
Kontakt: 0948 923 433
Stretnutie a odovzdanie dokladov možné po telefonickej dohode
Kontakt
Pobočka Žilina
Bytčická 89, 010 09 Žilina
Zodpovedná osoba: Ing. Dana Maliniaková
Kontakt: 0918 983 732
Prevádzková doba: pondelok až piatok podľa dohody
Kontakt
Pobočka Zvolen
Zodpovedná osoba: Ing. Alena Maliniaková
Kontaktujte nás
V prípade záujmu o naše služby alebo ďalšie informácie nás kontaktujte odoslaním formulára alebo telefonicky.
Kontakt
V oblasti automatizácie tiež využívame vlastné nástroje, ktoré nám umožnujú hromadne konvertovať rôzne formáty od klientov. Rovnako nám automatizácia. Pomáha pri príprave podkladov a reportov pre klientov. Keďže ide o opakovanú činnosť, dokážeme tak pracovať efektívnejšie.
Ďalším nástrojom automatizácie je aplikácia Odoo. Ktorá umožňuje okrem zdieľania dát medzi klientami a naším tímom, taktiež pokročilé možnosti sledovania termínov plánovaných akcií. Automatizované procesy zvyšujú zastupiteľnosť ľudí v našom tíme.
V oblasti automatizácie tiež využívame vlastné nástroje, ktoré nám umožnujú hromadne konvertovať rôzne formáty od klientov. Rovnako nám automatizácia. Pomáha pri príprave podkladov a reportov pre klientov. Keďže ide o opakovanú činnosť, dokážeme tak pracovať efektívnejšie.
Ďalším nástrojom automatizácie je aplikácia Odoo. Ktorá umožňuje okrem zdieľania dát medzi klientami a naším tímom, taktiež pokročilé možnosti sledovania termínov plánovaných akcií. Automatizované procesy zvyšujú zastupiteľnosť ľudí v našom tíme.
V oblasti automatizácie tiež využívame vlastné nástroje, ktoré nám umožnujú hromadne konvertovať rôzne formáty od klientov. Rovnako nám automatizácia. Pomáha pri príprave podkladov a reportov pre klientov. Keďže ide o opakovanú činnosť, dokážeme tak pracovať efektívnejšie.
Ďalším nástrojom automatizácie je aplikácia Odoo. Ktorá umožňuje okrem zdieľania dát medzi klientami a naším tímom, taktiež pokročilé možnosti sledovania termínov plánovaných akcií. Automatizované procesy zvyšujú zastupiteľnosť ľudí v našom tíme.
V oblasti automatizácie tiež využívame vlastné nástroje, ktoré nám umožnujú hromadne konvertovať rôzne formáty od klientov. Rovnako nám automatizácia. Pomáha pri príprave podkladov a reportov pre klientov. Keďže ide o opakovanú činnosť, dokážeme tak pracovať efektívnejšie.
Ďalším nástrojom automatizácie je aplikácia Odoo. Ktorá umožňuje okrem zdieľania dát medzi klientami a naším tímom, taktiež pokročilé možnosti sledovania termínov plánovaných akcií. Automatizované procesy zvyšujú zastupiteľnosť ľudí v našom tíme.